Sceneria - camping przy Starym Młynie (2 ogniska, najlepiej 1 duże i 2 małe), szałasy, skóry, kości, magiczne kręgi i inne. Zabawa może być połączona z kolacją na wolnym powietrzu.
Na przychodzących gości czekają przy rozpalonych już ogniskach dwie Wiedźmy i częstują każdego napitkiem uważonym w kotle wiszącym nad ogniskiem mamrocząc dziwne zaklęcia (organizator musi zabezpieczyć odpowiednią ilość wina do magicznego napitku). Goście dzieleni są przez Jagi i przydzielani do magicznych rodzin. Każda rodzina ma swoją opiekunkę - na czas wieczerzy, która zachęca do jadła - opowiada co właśnie jest spożywane i dolewają gościom bursztynowej nalewki.
Zaproszenie do biesiady.
W trakcie posiłku zaczynają wyłaniać się inne zjawy i wiedźmy związane z różnymi żywiołami:
- wiedźma ognia
- wiedźma wodna
- wiedźma leśna
- wiedźma wróżbiarka i inne
Jedna z wiedźm przeszkadza w trakcie posiłku: zagaduje, obrzydza, robi psikusy, straszy tym co nastąpi. Po zakończeniu posiłku wiedźma wróżbiarka zaprasza szefa firmy (lub inna ważną osobę związaną z firmą) rzuca runy i odczytuje je - wróżba dla firmy. Czarownice zgromadzone przy ognisku rozchodzą się i wyszukują ofiary - w ten sposób wybierają grupę (można wprowadzić współzawodnictwo) - wszyscy goście muszą przejść przez wszystkie stanowiska:
- diagnozowanie chorób i leczenie ich
- próba łez
- próba ognia
- próba wódy
- próba leśna
- próba sprawności wiedźmowskiej
- Pasowanie na wiedźmę lub wiedźmina miotłą
- Wspólny taniec z czarownicami - w tym taniec przy kosturze.
W zabawie bierze udział ok. 8 wiedźm.
Czas zabawy ok. 3 godz. Cena 4.000 zł. + VAT
Koszt transportu - 500,00 zł
Opcje dodatkowe:
- Do zabawy dołączyć można pokaz sztuki katowskiej (kat i inkwizytor) - pokazowy proces o czary na jednej z wiedźm. W trakcie pokazu jako współwinni powoływani będą gości - 1.000 zł.
- Wróżka - wróżenie z kart 200 zł. / godz.